Sims 4 Nedladdningstips

Hej! Jag och Rolo har varit utomlands, jag kom tillbaka förra helgen då det var mycket att fixa. Sedan har det väl bara varit av ren lathet som jag inte har laggt upp något så i det här inlägget blir det lite nedladdningstips. Här tänker jag visa vad man kan göra med lite CC och med grundspelskläderna. Själv tycker jag att det inte finns sådär jättemycket kläder i grundspelet så lite CC skadar inte. Om du inte vet hur man laddar ner CC till Sims 4 så kan du följa min guide här!
Hår - Braided Ponytail av SimSticle
Strumpor - Lavoieri Cat Stockings
Hår - Devilicious
Klänning - Sims Belle Ball
Hår - Devilicious
 
Det var allt för denna gången! Om ni undrar var dessa foton är tagna så kan ni kika in om några dagar för att få svar! 
Ps. Det finns ingen poseplayer till Sims 4 ännu, hoppas att det kommer snart.