Hur man tar sig till den hemliga platsen

Hej! Idag lovade jag att jag skulle berätta hur man tar sig till ett gömt område. Det finns två styckna för tillfället och detta är det enklaste att ta sig till. Då sätter vi igång!
1. Gå till trädet som pilen pekar på. Trädet finns i Oasis Springs i det "billigaste" området.
När din sim kommer närmare kommer du klart och tydligt se vilket träd det hela rör sig om.
2. Du måste nu titta på trädet några gånger. För att göra detta klickar du på trädet och väljer interaktionen "Titta på". För mig tog det 3-4 gånger för att jag skulle kunna gå till nästa steg.
3. Nu kommer du kunna välja interaktionen "Vattna". Man måste vattna några gånger innan man kan gå vidare till nästa steg.
4. När du har vattnat klart kan du välja olika sociala interaktioner som t.ex. "Diskutera rötter". Du kommer behöva prata med trädet ungefär 3 gånger.
5. Nu kommer trädet att öppna sig.
6. Välj interaktionen "Undersök".
Din sim kommer nu att gå in "i" trädet och sättas på prov. Det kommer ställas frågor med två svar. Jag tänker inte avslöja svaren eftersom att det inte finns några konsekvenser om man svarar fel. Men när du har svarat rätt på dessa tre frågor kommer du kunna välja att gå till "Gläntan".
Det är ett ganska stort ställe och det EXTREMT vackert! Här kan du fiska, leta grodor, plocka olika örter och växter och mycket mer. Jag rekommenderar starkt att iallafall åka hit en gång!