The Sims 4: Gamerhus

Hej! I det här inlägget kommer ni att få ta del av ett hus jag(Rolo) byggt, det som jag har kallat Gamerhålan. Detta är ett hus avsett för två "nördar" som kan spela så mycket de vill!
 
 
Huset utifrån. Det är ganska litet, men som jag sagt tidigare är det avsett för endast två personer.
 
 
En liten sittplats med utsikt över kanalen.
 
 
Hallen, där temat är gult, precis som i matsal och kök.
 
 
Matsal med vardagsrum och kök. Här finns ett matbord, ett ganska litet kök samt en bar. Den här delen av huset är avsett för fester.
 
 
Sovrummet för de två personer som bor här.
 
 
Gamerhålan! Två skrivbord med datorer, sköna skrivborsstolar och en greenscreen bakom som är avsedd för inspelning. Här finns även en soffa där man kan spela TV-spel och titta på film i.
 
 
Ett litet badrum direkt intill gaming-rummet.
 
//Rolo
#1 - - Anonym:

Varför har du så låga inställningar?

Svar: Har aldrig orkat ändra dem om jag ska vara ärlig faktiskt, eftersom jag inte spelar så pass mycket.. Spelar mer för att det är kul än för att ta fina bilder också :)
Rolo och Ida