The Sims 4: Nytt

 
 
The Sims 4 är ämnet de flesta simmare cirkulerar kring just nu, även vi som inte spelar så mycket sims längre. Men till saken: för några dagar sedan släpptes en lite av en rundvisnings video, som visar oss runt i kvarteret där våra simmar kommer bo. Tycker videon är en bra rundtur som visar ett smakprov på det som komma skall.
 
För dig som är sugen på att få veta några mer, stora nyheter, tipsar jag er om att kika in på en presskonferens där några STORA nyheter kommer att avslöjas. Presskonferensen startar klockan 21.00 idag, och kan ses på både Twitch och Gamespot.
 
#1 - - Oj:

Hej
Jag gjorde det där "fusket" att få en tonåtsim gravid vilket jag fick göra om 2 gånger för första gången funkade det inte. Nu kom det fram att hon är gravid men jag ser bara hennes huvud och skor men det är normalt på badkläder. Jag har provat tusen gånger att gå in duschen och badkaret men inget funkade. Jag har provat "reset sim" bla bla men det funkar inte heller, jag har startat om mitt sims, asså sparat och sen gått in igen. Hennes mamma jobbar som stylist men man kan inte få en makeover som gravid, jag kan inte klicka på spegeln och få ändra utseende på henne men det kommer inte upp som alternativ, jag skrev in testing bla bla och höll in shift men det kommer inte upp som alternativ på henne, "ändra sim i skapa en sim" men på alla andra funkar det. Hon är min favorit sim 😯 , kommer hon bli normal när hon fött och ändra henne i makeover eller något sånt eller kommer hon förbli osynlig?

#2 - - Emma Sjögren :

Oj. Hej nu svarar jag , jag hade problemet som du beskrev men kom på att jag så hennes huvud och skor därför att jag inte hade några kläder som var anpassade för gravida tonåringar det är därför det blev så. Du får testa att ladda ner kläder för gravida tonåringar. :D hoppas att det hjälpte.

#3 - - Emma Sjögren :

Hej jag har en fråga jag har sims 3 installerat på min dator + några expansioner. Jag undrar om jag kommer få avinstallera det när jag köper och ska installera sims 4? :D

#4 - - Sandy SIMSINSPACE:

Är sjukt taggad på fyran! :D

Svar: Vi med!!! :D
Rolo och Ida