Nytt hushåll Sims 4

Hej! Jag har gjort ett hushåll i Sims 4 som jag ska försöka komma så många generationer som möjligt på. Jag ska även försöka visa så mycket av spelet som möjligt! Denna gången ska i följa två tjejer som varit ihop sedan tonåren. De har precis flyttat in i Oasis Springs i ett litet hus ute på landsbyggden.
 


Moa Gibbons
Vardag
Festkläder
Finkläder
Idrottskläder
Pajamas
Badkläder
 
Moa jobbar just ni på en liten teater i Oasis Springs och drömmer om att jobba som en riktig komiker. Just nu är hon en amatörunderhållare som festar mycket och är väldigt social, allt från sociala medier till träffar av olika slag. Hon bor med sin flickvän Emma som hon verkligen älskar. Moa är en riktig glädjespridare och kommer nog göra många lyckliga under sin livstid.
 
Emma Stevens
 
 
 
 
 
Vardag
Finkläder
Festkläder
Idrottskläder
Pajamas
Badkläder
 
Emma jobbar i en kontorsbyggnad som assistent. Tillskillnad från hennes flickvän är hon lat och sitter helst i soffan och äter chips på fritiden. Hon vill bli en mästare på att laga mat, mat är ju helt fantastiskt enligt Emma så varför inte satsa på att laga mat. Hon är lite av en perfektionist, allt ska vara rätt och sen kan hon slappna av och göra det hon vill. Emma är en riktigt romantiker, en sådan som sitter och drömmer om att gifta sig på ett stort bröllop och leva hela livet med sin själsfrände.
 
Det kommer bli väldigt tunnt med uppladdningar i jul eftersom att både jag och Rolo ska åka bort. Jag kan försöka att få några inlägg tidsinställda men som sagt, det lär bli ganska tomt i jul.
//Ida