Tävlingsbilder Film & Serier

Detta är vårt bidrag till den här veckans tävling!
 
 
Först hade jag bestämt mig för att tolka en massor av filmer, hade en rätt avancerad idé eftersom jag inte hade någon aning i övrigt. Men sedan kom jag på att jag skulle göra Star Wars, en av mina favoritfilmer! På de tre första bilderna föreställer Clara prinsessan Leia på sin stjärnkryssare när den invaderas av Darth Vader. Hon försvarar den, modig som hon är. På den sista bilden föreställer Clara en av rymdens märkliga varelser.
 
Vad tycker ni om bilderna för Film & Serier? Tittar inte så mycket på varken film eller serier, så det var svårt att komma på något :D
 
//Rolo
#1 - - CHAOS:

Väldigt fina, älskar speciellt den sista!

Svar: Tack! Vi blev också mest nöjda med den sista :)
Rolo och Ida

#2 - - Summer Sims:

Jättefina bilder! :D

Svar: Tack!
Rolo och Ida

#3 - - Candoris:

Grattis till Rolo och Simnation (och därmed också Ida) för du har vunnit min hemliga tävling på min blogg, hihi ^^

Tycker det var smart att hålla dig till en film med de här bilderna, då blir det mer sammanhang i bilderna liksom, istället för att tolka olika filmer. Superfina bilder blev det också, men något annat hade jag inte förväntat mig heller :) Lycka till!

Svar: Oh, oväntat! :) Tack för berömmet! :)
Rolo och Ida