PGC Peach: Nytt jobb - Men var?

Jo, det är så att efter åtta generationer i Sunset Valley har jag tröttnat lite på stan. Därför ska PGC:n få flytta, nu när Theo och Michaela flyttat ut och startat eget. storyn lyder såhär:
 
-Michaela, vi måste flytta. Theos ord var slående mot Michaela, och hon frågade:
-Varför?
-Jag har fått ett nytt jobb. Min musikaliska talang gick inte att ta vara på här i Sunset Valley, så en känd sångare ringde och berättade var det fanns nya jobb.
-Och var fanns det de då? Oron slog inom Michaela. Hon hade just flyttat till Sunset Valley, just börjat känna sig hemma.
-I London eller Paris, sa Theo och slog bort blicken.
-Det är klart, jag kan pendla, bo där en vecka och vara hemma en vecka, fortsatte Theo.
-Nej, sa Michaela. Våra framtida barn skulle inte få se mycket av dig.
Det var halva sanningen. Michaela ville bo med Theo.
-Om du säger det så. Men då måste vi flytta till antingen London, New York eller Paris, sa Theo.
-Hur i hela världen ska vi välja? undrade Michaela.
 
Det undrar jag också! Så därför tänkte jag att ni ska få rösta! London eller Paris i simsversioner, nämligen. Jag lägger upp lite bilder så att ni vet hur det ser ut, och sedan är det bara att rösta där ni vill se PGC:n i framtiden!
 
Paris
 
 
London
 
 
New York
 
 
Själv lutar jag mest åt Paris, eftersom det finns mest fin miljö, flest bra hus och inboende familjer. Landskapet är fint också, men jag vill ändå höra vad ni tycker, för jag har långt ifrån bestämt mig!
 
 
Var ska Peachs bo?
  
pollcode.com free polls 
 
//Rolo
 
#1 - - Hedda:

Tycker Paris verkar finast :P

#2 - - Emma (simssdream.blogg.se):

Tycker om New York mest haha

Svar: Haha :D
Rolo och Ida