Enplanshus - Bygge

Hej kära läsare!
 
Nu är det äntligen höstlov, vilket såklart ger mer tid för att spela Sims. Dock har vi ganska mycket planerat, men såklart, det är mer tid för sims än vanligt. Jag har börjat bygga på ett enplanshus, och huset är tänkt för två riktiga nördar! Jag planerar ett sovrum, badrum, kombinerat kök, vardagsrum och matsal, samt ett stort spelrum. Här är början på huset!
 
 
//Rolo
#1 - - Kaka - Simsing:

Åh, inte klickat mig in på er blogg på länge... eller på någon simsblogg överhuvudtaget. Kul att ni bloggar om TS4 också, har just köpt spelet själv. Ska läsa igenom eran blogg nu :D

#2 - - Felicia:

Hej där!
Jag har precis skapat min allra första sims 3 blogg.
Jag lägger ut allt ifrån vad jag gör till olika nedladdningar.
Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg, det skulle betyda guld.
Mvh Felicia