Recension: 70s 80s 90s

Nu har jag hunnit spela lite med 70s 80s 90s Prylpaket och ska nog kunna skrapa ihop en liten recension.
 
 
Ja, så vad är detta för prylpaket egentligen? Jag tycker att det var en glad överraskning, faktiskt. Inte alls så gammalmodigt som jag trott. Som alla prylpaket(med undantag för Diesel) så kommer det inte så jättemycket saker, men det gör inte så mycket för helheten....
 
 
Kläderna... är verkligen inte bara som det ser ut på bilden. De tre hår som syns på bilden är de som kommer med till expansionen, men alla dessa hår funkar för både tjejer och killar. Det längst till höger är en av mina favoriter... Det är rätt mycket heldresser med shorts plus trjöja, och många av kläderna har roliga och unika tryck, plus för det! Jag kan helt enkelt säga att jag blev glatt överraskad av sakerna i Skapa En Sim.
 
 
Köpläget... har en del nya roliga grejer. Soffan som kommer med känns väldigt modern. Det är mycket musikgrejor, dessa "epoker" införde ju en ny musikstil. Eftersom det annars inte kommer så mycket musikgrejer var det kul att det kom nu. Dock hade jag hoppats på lite mer saker i Köpläget.
 
Det kommer även två nya musikstilar till prylpaketet, Rock och Rap, vilket är riktigt kul, eftersom dessa årtionder är väldigt musikaliska. Plus för det!!
 
Slutgiltiga poängen blir därför...
 
 
//Rolo
 
#1 - - Emma:

Har aldrig velat ha 70s 80s 90s prylpaketet men kanske borde ge det en chans haha

Svar: Inte jag heller, men det var i alla fall en överraskning
Rolo och Ida