Sims 4 Starterhus

 Hej! Ida här och för ett tag sedan bestämde jag mig för att göra ett starterhus som inte såg helt fruktansvärt ut. Vissa av starterhusen i Sims 4 ser nämligen ut som methlabb vilket inte är så trevligt att bo i. Sen så tycker jag att det finns så många hus som ser helt otroliga ut men de är hur dyra som helst. Därför var det även en utmaning för mig, att bygga och inreda ett hus som inte blev dyrare än 22 000. Vissa av rummen blev lite tomma eftersom jag helt enkelt inte kunde inreda så bra med den lilla budgeten jag hade. Så här är starterhuset!
 
Detta är framsidan av huset som ligger på Pineapple Street.
Här har vi en "overview" av huset. Som ni kan se är hallen ganska tom men där kan man inreda lite själv när ens simmar har tjänat tillräckligt.
Här har vi ena sidan av huset.
 Den inte så vackra baksidan...
Detta är dörren, brevlådan är smart placerad nära dörren så att man snabbt kan hämta posten och minska antalet sekunder i direkt solljus.
Hall och vardagsrum.
Kök med köksö.

 Ett singelsovrum. Kan omvandlas till ett dubbelrum men då blir det väldigt trångt.
Ett badrum med kombinerat badkar och dusch.
Här vid vardagsrummet finns det en dörr in till ett dubbelsovrum.
Ett ganska klassiskt inrett sovrum för två.
 
Det var faktiskt hela huset. Det var varken stort eller lyxigt men aja, man kan inte börja på topp varje gång. Vad är det roliga med det liksom. Rebecca är mycket bättre än mig på att inreda och bygga men jag gjorde mitt bästa. Aja ha en trevlig jul allihopa!