The Sims 4: Systrarna Clue

Jag har ju spelat Sims 4 ett tag nu, så jag bestämde mig för att det var dags att visa lite hur det har gått för mig. Hursomhelst har jag tre hushåll i mitt spel: ett hushåll som består av en enda sim, som jag testade lite med första gången jag spelade. För att testa byggläget gjorde jag en rik familj bestående av tre simmar. Den senaste familjen jag har gjort är Systrarna Clue, som ni ska få lära känna nu!
 
 
Cassandra, den äldre av systrarna, är väldigt social av sig. Hon hänger ofta på sociala medier och chattar, skypar och allt vad det nu kan vara. Cassandra har också en barnvänligare sida av sin personlighet, vilket är helt tvärtom hennes syster. Hennes egenskaper är romantisk, barnslig och utåtriktad.
 
 
Lillasyster Evelyn tycker om att vara ensam(utom när hon får vara med sin syster, såklart). Evelyn tycker om den mesta sortens musik, samt att gymma och träna boxning. Evelyns egenskaper är Självsäker, Ensamvarg och Hetlevrad.
 
 
Systrarna Clue bort i ett lagom låginkomsttagarhus i Oasis Springs, där de trivs väldigt bra än så länge.
 
Vill ni höra mer om Systrarna Cassandra och Evelyn Clue?
 
//Rolo