Annorlunda - Tail Carmoan

Vi fick ett önskemål om att göra en sim som till hälften är människa och till hälften djur. Resultatet blev satyren Tail, som alltså både har horn och hovar. Om Tail kommer ni att få läsa om i en serie på fyra delar, en varje vecka hade vi tänkt. Första delen ur Tails liv kommer ut på måndag. Innan det hela drar igång ska ni få läsa Tails självbiografi:

Hej! MItt namn är Tail Carmoan. Jag är nog inte som vanliga tonårstjejer. Jag har alltid varit annorlunda, och de som finns i min omgivning har vant sig. Själv tänker jag inte så mycket på mina horn eller mina hovar till vardags. Det är mest en kul grej. Det jag desto mer tänker på är mitt ärr över ansiktet, det känns som om jag skulle vara vacker utan det. Ärret är en tradition bland alla av min sort, och man får det när man är sexton år gammal som en påminnelse om att vi inte är en människa och att det är skillnad. Det var det. Hoppas vi ses snart igen!

//Tail
 
#1 - - Ella Riverfall:

WOW jag längtar att få läsa detta

Svar: Vad kul! :D
Rolo och Ida

#2 - - SimsDreams:

Wow, låter väldigt bra och spännande. Längtar!!

Svar: Kul att det låter bra! ;D
Rolo och Ida