Melina i The Sims 4: Mycket har hänt sedan senast

Hej!
Idag är det min(Rolos) födelsedag så alla måste sjunga för mig.  På senare tid har jag spelat lite mer The Sims, dels för att jag fick The Sims 4 Vildmarken i födelsedagspresent, men också för att jag har känt för att göra det. Den familjen jag då har spelat på är Melinas familj(ni som följt bloggen ett tag vet vad jag pratar om). Det har hänt ganska mycket sedan ni träffade henne senast, och jag ska sammanfatta det ganska kort. Melina har också hunnit bli vuxen.
 
 
Melina övar ganska mycket på matlagning, och en dag bemästrar hon färdigheten.
 
 
Det har också visat sig att Melina är gravid, och både Henrik och hon är lyckliga i väntan på sitt första barn tillsammans. Melina har fått mycket värk i ryggen, så en massage från Henrik är aldrig fel.
 
 
Lagom till att barnet föds(en blond pojke som de döper till Percy), bestämmer Henrik och Melina för att gifta sig i parken. Bröllopet blir väldigt lyckat och de får många fina bröllopspresenter, vilket är bra, eftersom familjen är ganska fattig.
 
 
Pojken Percy växer upp och blir barn. Han är en ganska busig unge och går ofta till parken. Där umgås han ofta med Amanda Sandstorm, och de verkar ha väldigt kul tillsammans.
 
 
En dag när den goda vännen Katrina Skogh besöker familjens hus dör hon. Percy bevittnar döden med sorg, även om han inte känt Katrina lika länge som sina föräldrar.
 
 
Efter ett tag visar sig Melina vara gravid igen, och denna gång föds en flicka som de döper till Piper.
 
 
Percy verkar vara ganska neutral till systerns ankomst, men i själva verket tycker han att hon får för mycket uppmärksamhet av föräldrarna. Som tur är har han Amanda, som han gärna hänger med.
 
 
Piper växer upp och blir barn. Hon får brunt hår(den enda i familjen som inte är blond), och intensivt blå ögon, till skillnad från de andra i familjen som har blågrå.
 
 
Piper har som mål att bli en social dagslända, och när familjen under en helg besöker parken pratar hon med så många som möjligt.
 
 
Percy hänger hellre ihop med Amanda, som nuförtiden är hans bästa vän. Nu när Piper har blivit barn och inte får lika mycket uppmärksamhet har Percy lärt sig att uppskatta henne, och de har en bra relation.
 
 
Katrinas spöke har börjat hemsöka huset på nätterna, men ingen i familjen bryr sig riktigt, eftersom hon var en så nära vän.
 
Notera: Har ni märkt från vilken bokserie som jag namnger barnen?
 
//Rolo
#1 - - Minoo:

Grattis på födelsedagen!

Önskar
Minoo (bokserie där oxå :-D :) )