Sims Medeltiden - Simmar & Byggnader

Jag har spelat ganska mycket på kungariket Idiza, detta kommer vara en genomgång på alla simmar jag gjort till vissa "byggnader"/ jobb. Då börjar vi!
Simmar
Detta är monarken Ida som bor i slottet. Hon är Grym, vältalig och ridderlig. Jag tror att detta är egenskaperna, kan kolla sen. Hon är även i nivå 4.
Detta är åderlåterska Hilda som bor på kliniken. Hon är ivrig, jordnära och förbannad. Hilda är i nivå 4.
Detta är min usla handelsman Ragnar som bor i handelsboden. Han har egenskaperna speldjävulens offer, god och hängiven. Han är även nivå 1...
Detta är den simonitiske prästen Uno som bor i Simonitkatedralen. Jag har tyvärr ingen aning om hans egenskaper. Han är nivå 3.
Och detta är min älskade smed Wolfric, vet inte riktigt vilka egenskaper han har. Han bor i sin smedja och är i nivå 5.
 Byggnader
Det här är smedjan. I smedjan finns ett sovrum med ganska mycket inredning. På nedervåningen finns ett stort bord för kunder och själva smedjan.
Detta är handelsboden. I handelsboden finns det ett sovrum med en spis och ett vardagsrum med ett matbord och ett spelbord.
Här är kliniken. Den ligger fint uppe på ett berg nära hamnen och slottet. Det finns ett sovrum, ett patientrum med bokhyllor mm.
Detta ät simonitkatedralen. Den är verkligen jättefin både på natten och dagen. Det finns själva kyrkrummet och sedan ett stort sovrum.
Detta är det gigantiska slottet med en mottagningssal och massa andra rum, tronsalen och massa mer.. På ovanvåningen finns det ett sovrum och ett badrum och ett matrum. Mottagningsalen kan man bara använda/få när man har tillräckligt med ryktbarhetspoäng.
(Fin landskapsbild)
 

//Ida
#1 - - Anna:

Funderar på att köpa medeltiden, och blev verkligen sugen nu! Rekommenderar du det, kan du göra en recension? Lägg upp meeeer, nu!

Svar: Jag gör gärna en recension! Kul att du gillade det :)
Rolo och Ida

#2 - - simmarsmulan:

Är riktigt sugen på att köpa medeltiden, eller i alla fall när jag får min nya dator :) Om du orkar får du supergärna göra en recension på spelet!

Svar: Jag gör jättegärna en recension! Kul att du är sugen på att köpa det. Då kanske vi kan få se lite medeltiden på din blogg! :D
Rolo och Ida

#3 - - Nadja:

Hej Rolo, Ida och dream! Jag vill säga grattis i efterskott samt tacka för den här fantastiska bloggen! Ni har verkligen allt: bra historier(tack för medeltiden Ida), bra nedladdningstips, är alltid glada och trevliga samt har en snygg design. Kommer läsa er blogg forever, sluta aldrig!

Kram från Nadja <3


Svar: Tack för att du tycker det! Det är sånna här kommentarer man blir så glad av att se! Man blir varm i hjärtat när man läser. Vi alla tre tackar dig Nadja för att du läser bloggen!

//Ida, Dream och Rolo
Rolo och Ida