Sims Medeltiden - Idiza

Jag har haft jätteproblem med mitt Sims så jag kan inte spela det. Launchern fungerar inte.. Aja, köpte sims medeltiden som funkar jättebra. Inget lagg, billigt, funkar att köra på laptop. Enligt mig är det nästan roligare än vanliga sims eftersom att det är mer av ett "uppdragsspel" när du försöker ha ett så balancerat och starkt kungadömme som möjligt. Behövde installera om det så mina screenshots försvann........ Men jag har tre som jag kan ladda upp, de är dock från mitt gamla kungadömme. Ska spela på det nya Idiza nu så ni får lite bilder.
Bytte klänningsfärg, hoppas att det inte är för förvirrande.
 
//Ida
 
 
 
 
 
#1 - - Kattolussy:

Jag känner lite grand för att köpa Sims Medeltiden, är det värt pengarna tycker ni (om man köper det på typ cdon)?

Svar: Jag tycker verkligen det är värt pengarna! Jag Dream var en av dem som köpte det direkt nästan när det kom ut och jag har aldrig ångrat mig:)
Rolo och Ida