Svar på kommentarsfrågor

Emma Sjögren:
 
Hej jag har en fråga jag har sims 3 installerat på min dator + några expansioner. Jag undrar om jag kommer få avinstallera det när jag köper och ska installera sims 4? :D

Svar: Nej, det kommer du inte behöva. Det funkar till exempel att ha både Sims 2 och 3 på sin dator samtidigt. Dock tar Sims väldigt mycket utrymme på datorn, så om du behöver plats på datorn så kan du bli tvungen att avinstallera trean, alternativt köpa en extra hårddisk. Men du kommer alltså inte bli tvungen att avinstallera trean.
 
 
Oj:
 
Hej
Jag gjorde det där "fusket" att få en tonåtsim gravid vilket jag fick göra om 2 gånger för första gången funkade det inte. Nu kom det fram att hon är gravid men jag ser bara hennes huvud och skor men det är normalt på badkläder. Jag har provat tusen gånger att gå in duschen och badkaret men inget funkade. Jag har provat "reset sim" bla bla men det funkar inte heller, jag har startat om mitt sims, asså sparat och sen gått in igen. Hennes mamma jobbar som stylist men man kan inte få en makeover som gravid, jag kan inte klicka på spegeln och få ändra utseende på henne men det kommer inte upp som alternativ, jag skrev in testing bla bla och höll in shift men det kommer inte upp som alternativ på henne, "ändra sim i skapa en sim" men på alla andra funkar det. Hon är min favorit sim 😯 , kommer hon bli normal när hon fött och ändra henne i makeover eller något sånt eller kommer hon förbli osynlig?
 
Svar: Emma har redan svarat på frågan, men för er som har samma problem och funderingar, så svarar vi helt enkelt.
-Nej, hon kommer inte förbli osynlig när barnet är fött. Att simmen blir osynlig beror på att, som Emma skrev, att du inte har några graviditetskläder till tonåringar. Ladda ner det, så kommer det inte hända igen.
 
Fråga gärna oss frågor, för vi svarar gärna så gott vi kan :D
 
//Rolo och Ida
#1 - - Anne:

Äntligen, har samma problem som Oj men jag hittar inte några gravida kläder jag gick in på sims sida, Exchange och sökte på "gravid tonårssim" typ men inga resultat kom fram, kan ni inte länka det?

Svar: Absolut! Kolla in bloggen nu så finns det länkat :D
Rolo och Ida