Familjen Smith del: 4

Här har ni lite mer spel med familjen!
Arizona är ju oemotståndlig så hon flörtade hej villt med Rajan. 
Man kan ju säga att han om han inte hade fallit för henne tidigare så gjorde han garanterat det nu.
Harley ville inte vara sämre så han bjöd hem en tjej vid namnet "Rei Matsuri". De verkade ha det riktigt trevlig.
Dejten slutade så här..
Eller inte riktigt, han fick en känsla av att han ville ha henne hos sig förevigt så han improviserade och bad henne att komma och bo med dem.
Hon bytte om och hon blev riktigt snygg! (Bilden är från innan)
När jag ändrade kläder upptäckte jag att vi faktiskt hade en sjöjungfru i hushållet så jag ändrade hennes fjällfärg. Nu ser fenan mycket coolare ut enligt mig!
Hon hade ju nivå 10 i dykning så hon satte av mot sjöfolksgrottan och hittade en massa nya fiskar.
Och hennes favoritmat kelp.
Hon hittade även en kista och detta var innehållet. Man kunde sälja allt för JÄTTEMYCKET pengar så jag ska hålla utkik efter fler kistor.
Här är Harleys perfekta fisk som jag nämde i förra avsnittet. Visst e den fin? :) Arizona ville däremot göra fiskpudding av den..
Arizona är nu nivå 6 i livräddarkarriären och segar nu inte i vattnet.
Lite HLR.
Reis klädsmak kan man ju alltid ifrågasätta när hon tittar på tv i en "Hawaii kjol" och solbrillor.
Kraken ser riktigt gigantisk ut brevid båten och Rei.
Det visade sig när Rei stod brevid hennes pojkvänns fiskar att hon var gravid och väntade barn!
Lite mer av kraken..
 
//Ida