Headerhjälpen hos Othersims

Nu har vi en ny header som vi inte gjort själva, utan är gjord av Othersims! Tack så mycket, Stephanie. Vill du önska en header? Önska en här.
 
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=405096968a&view=att&th=140d9b470dfb9416&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8czb8_yp7mwtK42u4-yaDw&sadet=1378042550338&sads=g6Ek1BNjAzQib4woItJ3619E0yQ
#1 - - Stephanie, Othersims:

Jag ser inte headern! :O om ni behöver hjälp och lägga in den så kan jag hjälpa er!

#2 - - Stephanie, Othersims:

Jag ser inte headern! :O om ni behöver hjälp och lägga in den så kan jag hjälpa er!

Svar: Vi försöker fixa problemet... såg det för en stund sen
Rolo och Dream

#3 - - Chaos:

Kan inte heller se headern :/

Svar: Titta nu, vi ser den iaf nu :D
Rolo och Dream

#4 - - Simssaga:

Jag har inte heller sett den och jag gick in på den här bloggen 3 gånger igår kväll och två imorse.

Svar: Oki, den syns för oss nu när vi kollar nu
Rolo och Dream

#5 - - Görkan:

Ser den inte

Svar: Det är lite konstigt att vi ser den........ För om sidan får ladda klart syns den för oss
Rolo och Dream

#6 - - Reinhild:

Jag kan inte heller se headern. :(

Svar: Som vi skrev till Görkan. Men det är rätt konstigt..
Rolo och Dream

#7 - - Simssaga:

nu fungerar det :)

Svar: Bra :D
Rolo och Dream